Dažnai užduodami klausimai - GinKom

Dažnai užduodami klausimai

Ar parduodate firminius ar generinius vaistus?

Mes siūlome tiek generinius, tiek firminius vaistus. Galite užsisakyti bet kurią prekę; Tačiau bendroji versija yra pigesnė, nes joje nėra reklamos. Generiniai vaistai veikia lygiai taip pat, kaip ir firminiai vaistai, tačiau už mažesnę kainą.

Kokius vaistus parduodate?

Visą vaistų sąrašą rasite mūsų svetainėje, skiltyje „Produktai“. Kadangi kai kurie vaistai yra laikomi kontroliuojamomis medžiagomis, įstatymai reikalauja, kad gydytojas atliktų fizinę apžiūrą, kad juos gautų. Tokiais atvejais negalime parduoti vaistų internetu. Kai kurie iš šių vaistų yra: Valium, Lorazepam, Ativan, Diazepam, Clonazepam ir Klonopin, be kita ko.

Ką reiškia bendrinis?

Bendrasis reiškia, kad tiems patiems ingredientams naudojamas skirtingas pavadinimas. Tablečių turinys mūsų bendrojoje versijoje yra visiškai toks pat kaip ir firminio analogo. Skirtumas tas, kad generiniai vaistai nėra parduodami.

Kodėl jūsų produktai tokie pigūs?

Yra keletas priežasčių, kodėl mūsų produktai yra pigesni nei konkurentų. Mūsų gaminiai į šalį įvežami be registracijos, todėl nėra mokesčių. Rinkodarai nieko neišleidžiame, gamintojas yra mokesčių rojuje, o gamybos kaštai daug mažesni. (Vaikų darbas nenaudojamas).

Kodėl bendrosios tabletės forma skiriasi nuo prekės ženklo versijos?

Kaip ir vaistų pavadinimų formuluotės, tabletės forma negali būti tokia pati kaip prekės ženklo tabletės. Dėl šios priežasties generinės tabletės atrodys kitaip, tačiau sudedamosios dalys išlieka tos pačios.

Kuo skiriasi minkštos tabletės nuo įprastų?

Skirtumas yra veikimo greitis ir absorbcijos zona. Minkštos tabletės veikia greičiau ir ištirpsta po liežuviu. Tai leidžia prieš seksą gerti alkoholį arba valgyti riebų maistą. Įprastos tabletės neveikia taip greitai kaip minkštos, o alkoholio vartoti nerekomenduojama.

Kaip siunčiami produktai?

Tabletės tiekiamos lizdinėse plokštelėse, kuriose yra dešimt tablečių. Užsakymai, kuriuose yra 60 tablečių (6 lizdinės plokštelės po 10), siunčiami vienoje pakuotėje. Didesni užsakymai dalijami į dvi ar daugiau paketų ir siunčiami atskirai.

Ar ateityje siūlysite kitų produktų?

Jei mūsų svetainėje nerandate ieškomo vaisto, kuo greičiau susisiekite su mumis ir mes padarysime viską, kad jį gautume ir įtrauktume į mūsų produktų sąrašą.

Ar visi produktai yra patvirtinti FDA?

Visi mūsų produktai yra siunčiami iš Indijos ir gaminami šioje šalyje; Visi yra patvirtinti eksportui Indijos FDA.

Kokius mokėjimo būdus sutinkate?

Siekdami užtikrinti, kad Jūsų užsakymas būtų įvykdytas per labai trumpą laiką, šiuo metu priimame tik kreditines korteles, kriptovaliutas ir žinome. Patvirtinus mokėjimą, jūsų produktai supakuojami ir išsiunčiami nedelsiant.

Kokias kredito korteles priimate?

Šiuo metu mūsų įmonė priima Visa, Mastercard, Amex, JCB, Dinners Club, Discover, Maestro.

Kada apmokestinama mano kredito kortelė?

Jūsų kredito kortelė apmokestinama, kai jūsų užsakymą apdoroja ir priima įmonės atsiskaitymo skyrius.

Kokia yra įmonės atšaukimo politika?

Galite atšaukti bet kurį užsakymą prieš jo išsiuntimą. Deja, jei jūsų užsakymas jau išsiųstas, negalėsite jo atšaukti arba prašyti nedelsiant grąžinti pinigus. Norėdami gauti daugiau informacijos apie mūsų atšaukimo politiką, žr. mūsų užsakymo puslapio taisyklių ir sąlygų skyrių.

Ar yra amžiaus ribos perkant jūsų svetainėje?

Klientai, vyresni nei 18 metų, gali įsigyti bet kokį produktą mūsų svetainėje. Deja, vaikų iki 18 metų neaptarnaujame.

Kaip siunčiami užsakymai?

Šiuo metu savo klientams siūlome dviejų rūšių siuntimo būdus. Kurjerių paslaugos (su sekimu) ir sertifikuotas tarptautinis oro paštas.

Į kokias šalis siunčiate savo gaminius?

Mūsų įmonė siunčia gaminius į visą pasaulį.

Kas nutiks, jei mano užsakymas atidėtas muitinėje?

Jei kyla problemų dėl užsakymo gavimo, kuo greičiau susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo centru ir mes pasistengsime nedelsiant išspręsti bet kokią problemą.

Kas nutiks, jei pakuotė bus pažeista arba negausiu užsakymo?

Jei kyla problemų dėl užsakymo, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba ir mes iš naujo išsiųsime prekę arba grąžinsime pinigus. Norėdami gauti daugiau informacijos, žr. mūsų svetainės politikos skyrių.

Kada gausiu savo paketą?

Klientai gali rinktis iš dviejų siuntimo rūšių. Oro paštas arba JAV pašto tarnyba JAV klientams gali užtrukti 2–3 savaites, bet galite juos gauti ir anksčiau. Pristatymas per EMS kurjerį trunka 5-7 darbo dienas. (Išskyrus šventes).

Kodėl negavau patvirtinimo el. laiško?

Jei dar negavote patvirtinimo el. laiško, gali būti, kad pateikdami užsakymą įvedėte neteisingą el. pašto adresą. Taip pat gali būti, kad laiškas buvo užblokuotas ir išsiųstas į jūsų šlamšto aplanką. Galiausiai patikrinkite, ar jūsų pašto dėžutė nėra pilna.

Kodėl mano mokėjimas buvo atmestas?

Jei mokėjimas buvo atmestas, patikrinkite, ar pateikėte teisingą mokėjimo informaciją. Jei jūsų mokėjimo informacija yra teisinga, patikrinkite, ar jūsų kredito kortelės įmonė patvirtina internetines operacijas ir ar yra pakankamai lėšų jūsų užsakymui padengti.

Ar galiu pakeisti siuntimo parinktį?

Visi užsakymai išsiunčiami per 24 valandas nuo sandorio patvirtinimo. Per šį laikotarpį galite bet kada pakeisti pristatymo parinktį susisiekę su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi. Kai užsakymas yra išsiųstas, pristatymo parinkties pakeisti negalima.

Ar turiu būti namuose, kad galėčiau pasirašyti dėl paketo?

Pristatymo metu kažkas turi būti namuose, kad galėtų pasirašyti dėl paketo. Jei niekas negali pasirašyti, pašto tarnyba paliks jums pranešimą, kad galėtumėte atsiimti siuntą per vietinę kurjerių įmonę.

Mano užsakymas negavo, ką man dabar daryti?

Jei negaunate užsakymo, pirmiausia turėtumėte susisiekti su vietiniu paštu ir sužinoti, ar jis ten yra. Jei siuntos nėra pašte, susisiekite su mūsų siuntimo skyriumi, kad gautumėte atsakymą. Atminkite, kad jei siuntinys siunčiamas oro paštu, jis turi atvykti ne ilgiau kaip per tris savaites, o ne ilgiau kaip per dešimt dienų, jei siunčiamas per kurjerį.

Gavau tik dalį užsakymo; kas dabar?

Kai užsakymai dideli, juos suskirstome į atskiras pakuotes. Palaukite dar kelias dienas, kol bus pristatyta likusi jūsų užsakymo dalis; Jei jo negavote, susisiekite su mūsų siuntų skyriumi.

Kodėl jums reikia draudimo?

Draudimas reikalingas tuo atveju, jei jūsų užsakymas būtų pamestas arba pamestas paštu. Grąžinimo atveju draudimo išlaidos negrąžinamos.